2012. szeptember 4., kedd

Aki éjjel legény, az nappal is legyen az! (Apu kedvenc mondása))

Kemény napokon vagyok megint túl, túl lehetett élni, csak marha nehéz volt XD. Először is csütörtökön Hotel menedzsment tréningen voltunk Ágival. Nagyon menő, mármint 6 hetes, minden héten csütörtökön van 3-5-ig, nem fizetett képzés, de ingyenes, ergo nekünk se kell fizetni, csak a fun miatt van ott mindenki XD. Az elsőt Ann Alba tartotta, aki a Resident Manager, alatta fut össze minden vendég észrevétel/panasz/reklamáció és hisztérika. Nagyon élvezhető és jó előadást tartott egyrészt érdekes volt, amiket mesélt magáról meg a Broadmoorról, másrészt gyönyörűen beszél angolul, tagoltan érhetően, így pláne élvezet volt hallgatni. A végén kérdéseket lehetett feltenni, majdnem mindenki tett fel én azt kérdeztem, hogy akarnak-e terjeszkedni, de nem túlzottan, maximum egy nyári kibővítésre gondolnak, hiszen szezonális szálloda, és akkor a fő szezonban bővíteni a kapacitást. A következő előadás sales és marketing lesz, várom már azt is.

Na de csütörtök nem ért ám véget a 8 óra munka meg az előadás után, este bulizni kellett menni, mert miért ne ugy, itt kezdődött 3 napos legény életem első estéje . Ági, Anna meg én indultunk el olyan 10-11 között valahogy. Én már itt nem voltam 100-as és a ciki, hogy nem azért ám, mert ittam volna, mikor fáradt vagyok és kimerült, akkor tudok olyan jókedvű és szórakozott lenni, mint egy részeg ember. Mi sem jobb példa erre, hogy mikor beültünk a taxiba akkor Thristy Parrot helyett Thirsty Carrotot mondtam sofőrnek, hogy oda akarunk menni, és persze azóta szomjas répán röhögünk XD. Aztán a cirka 7 perces úton kis híján történelmi-politikai vitát nyitottam a hülye sofőrünkkel. Megkérdezte honnan jöttünk, mondtuk, hogy Magyarországról, erre a következő kérdés, hogy na és mikor kezdünk háborút Romániával visszafoglalni a területeket, nézek mint Rozi a moziba, hogy most akkor M-I-C-S-O-D-A? Mondtam neki valamit az indiánokról, meg hogy én speciell nem akarok háborúzni, erre még ott okoskodott, hogy ő ezt-meg azt tanult, meg nemtom mi. A rádióban valami francos politikai vita ment, mert novemberben lesz választás, és már most ráfeszültek az emberek, mondom neki, hogy nem lehetne váltani valami zene csatornára? Azt mondja nem, mert ez nagyon fontos és én is figyeljek oda, csajok itt már szakadtak hátul a röhögéstől, én meg megmondtam neki, hogy jó ne váltsunk, de nekem akkor sem tetszik. Így utaztunk tovább csendben, borravalót nem kapott....
Kiszálltunk a szomjas papagájnál (nekem répa XD) valami salsa est volt, kis híján ott is maradtunk, de aztán rávettük Ági, hogy menjünk Mansionbe, mert ő nagyon nem akart oda. Csodák-csodája most jó volt, egyrészt nagyon sok magyar lenn volt, szerintem a létszám fele, ami mondjuk 20 kb vagy 15 na, másrészt jó volt a zene, sokan voltak és végre nem csak fekák mindenhol, mármint nincs bajom velük, de múltkor olyan sok igénytelen feka nő volt, hogy kiakadtunk. Jó volt a buli, na de nem találjátok ki kivel mentünk haza, kimegyünk az ajtón, egy taxi áll kinn, hát persze, hogy a kedvenc történészem XD...haza mentünk vele, de megint nem kapott borravalót, tőlem sose kap az tuti...
Pénteken nem dolgoztam reggel így kialudtam magam, estétől viszont jött a kemény rész. 8 óra este, 4 óra alvás, 8 óra reggel, 2 óra alvás, 4 óra este, buli megint, 3 óra alvás 8 óra reggel ez így vasárnap délutánig, ma kedd van és még mindig ezt nyögöm. Mármint úgy nyögöm, hogy ki van rakva a fejemre a ne szólj hozzám vagy megharaplak tábla, amit elég sokan észre is vettek és nem is szóltak hozzám :D. Fáradt vagyok, nyűgös és morcos, de kerestem szépen, mert 3 napos ünnep volt ám. Hétfőn volt labour day, ami a május 1 amcsi megfelelője, 3 napos hosszú hétvége, tele voltunk social guesttel értsd egyéni vendég, és ők bőven ettek ittak a room serviceről. Példának okáért átlag napon 10-15 preorder (előrendelés) ha 20 van akkor már verjük a fenekünk a földhöz, hogy mekkora jó nap lesz (mert ezen kívül ugye mindig van betelefonálós kb ugyanannyi) erre vasárnap például 40 (!) preorder betelefonálásokkal együtt kb 120 rendelés.
Szóval ez is meg volt.

Ma megint búcsú buli lesz a Hatchben így zárom soraim pár képpel és egy számmal.
Ez a West room service "irodában" van. Horváth, perui, magyar és persze az amcsi zászló szemérmetlenül nagyban.
Ez a művészi fotó pedig a faluban készült olyan reggel 6 körül két cukcsi bambiról. Nap mint nap őzekkel élek, mint Hófehérke, megijesztenek a kapuban hajnali f3-kor, éjjel 12-kor mögöttem baktatnak le a lépcsőn, szívbajt hozva rám, hogy sikítva ugrok odébb, de azért egyemmeg mindegyik :D! Mondjuk kérdem én, hol vannak a törpék, meg a herceg a fehér lovon??!! XD

Zárásnak küldöm sok szeretettel mindenkinek ezt a számot, mert most ezt hallgatom éppen kb 10edjére : https://www.youtube.com/watch?v=9I9Ar6upx34

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése